جستجو

انجمن سینمای جوانان مهاباد پس از سه دهه برای اولین بار با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تأسیس کانون عکاسان در مهاباد نمود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد در این‌باره گفت: بنا به نیاز جهت تبادل وتجارب عکاسان شهرستان و جهت هم‌اندیشی و دورهمی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور عکاسان شهرستان  در طی چند جلسه  اقدام به تشکیل این کانون شد.

رحیم بایزیدی افزود: با توجه به اینکه در زمینه عکاسی متقاضی نسبت به این رشته در حال فعالیت هستند و همچنین در جهت حمایت از هنرمندان عکاس شهرستان و کشف جوانان بااستعداد شهرستانی انجمن سینمای جوانان اقدام به تأسیس این کانون با نظارت دفتر نموده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: این کانون در راستای اهداف سیاست‌های انجمن سینمای جوانان ایران با تشکیل کارگا‌ه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف عکاسی، اردوها، کلاس‌های آموزشی، نسشت‌های هفتگی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در جهت ساماندهی و سازماندهی عکاسان این شهرستان و با توانایی در جهت بهبود وضعیت عکاسان و کشف جوانان مستعد تلاش می‌کند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد در سال ۹۶ با دو کارگاه تخصصی عکاسی در تابستان و زمستان و با شرکت ۳۰۰نفر عکاس و برگزاری کلاس تک‌درس عکاسی و همچنین نشست‌های عکس و برپایی دو نمایشگاه و دو مورد اردوی عکاسی از اهم عملکرد در زمینه عکاسی بوده است.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *