جستجو

 

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران  به همراه معاونین امور استان‌ها، فرهنگی و آموزش، تولید و پشتیبانی فنی و مدیران انجمن استان گیلان و دفتر رودبار با فرماندار، شهردار و اعضای انجمن سینمای جوانان رودبار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار در جریان سفر به استان گیلان و بازدید از دفاتر این استان،  طی یک سفر یک‌روزه به شهرستان رودبار با فرماندار شهرستان رودبار، شهردار، اعضای شورای شهر و فیلم‌سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان در این شهرستان دیدار کرد.

مدیر عامل انجمن در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودبار با اشاره به رسالت انجمن سینمای جوان مبنی بر آموزش و تولید فیلم و عکس عنوان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران 58 دفتر در سطح کشور دارد وبه جز مراکز استان‌ها، شهر رودبار یکی از معدود شهرهایی‌ست که از پتانسیل فرهنگی و هنری مناسبی برخوردار است و جهت رونق تولید فیلم و عکس نیازمند حمایت بیشتر مسئولین شهرستان است.

آذرپندار با اشاره به حضور دو فیلم‌ساز شهرستان در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و کسب جایزه ویژه هیئت داوران توسط سهیلا پورمحمدی فیلم‌ساز دفتر رودبار افزود: ضرورت دارد تا شهرداری از بودجه های فرهنگی خود جهت حمایت از تولید فیلم کوتاه در شهرستان استفاده نماید.

مدیرعامل انجمن با  اشاره بر وجود سالن سینما که متعلق به سینمای جوان در رودبار است خواستار حمایت و همراهی شهرداری جهت از سرگیری اکران فیلم‌های روز در این سینما شد.

شهرام پیراندرخ شهردار رودبار نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری دفتر رودبار با این نهاد و حمایت‌های مجموعه شهرستان از تولید فیلم در رودبار گفت: با هماهنگی شورای شهر جهت همکاری برای ازسرگیری اکران در سینما زیتون رودبار اقدام خواهیم کرد.

در ادامه مدیرعامل انجمن با حضور در فرمانداری رودبار طی نشستی با فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی این فرمانداری با اشاره به عضویت انجمن سینمای جوانان رودبار در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سال‌های گذشته خواستار عضویت مجدد این انجمن در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شد و گفت: با توجه به این‌که مجتمع فرهنگی‌سینمایی رودبار، موقعیت فرهنگی و هنری درخوری در شهرستان رودبار ایجاد نموده و با توجه به نیاز ساختمان جهت تعمیر و تجهیز برای ارائه هرچه بهتر خدمات فرهنگی هنری به شهرستان‌، انتظار می‌رود تا فرمانداری از طریق کمیته برنامه‌ریزی اقدام نماید.

هوشنگ عباسقلی‌زاده فرماندار رودبار نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد تا ضمن بررسی موضوع حضور دفتر رودبار در کمیته برنامه‌ریزی نسبت به اختصاص بودجه مناسب جهت تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار در سال مالی آتی اقدام نمایند.

مدیر عامل و معاونین انجمن  همچنین با حضور در سالن سینما زیتون مجتمع فرهنگی‌سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار، با فیلم‌سازان و عکاسان این انجمن نیز دیدار داشتند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *