جستجو

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره حج و اوقاف استان البرز از آمادگی این سازمان برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری از جمله تولید فیلم‌های کوتاه و برگزاری جشنواره‌ با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جمعی از اساتید ، فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان البرز یکشنبه (هفتم آذر ماه) با معاون فرهنگی اجتماعی ودیگر مسئولان اداره حج و اوقاف استان البرز در محل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد حسین عابدی (مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز) در این دیدار که به مناسبت هفته وقف صورت گرفت؛ ضمن معرفی و قدمت این دفتر  در راستای آموزش فیلمسازی و تولید فیلم‌های کوتاه به  ضرورت تعامل بیشتر این دفتر و اداره اوقاف استان البرز تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود فرهنگی و هنری استان جهت انجام برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوعیت وقف و امام‌زادگان ، ساخت و تولید آثار مرتبط با این موضوع استفاده کنیم .

در ادامه حجت الاسلام شفیع زاده (معاون فرهنگی و اجتماعی اداره حج و اوقاف) با اشاره به اهمیت نقش سینما و رسانه در جریان سازی‌های فرهنگی بر اهمیت و ضرورت وقف تاکید کرد و ادامه  داد: این سازمان بر اساس دو رسالت اصلی خود، مدیریت امام زادگان و احیای موقوفات آمادگی لازم را دارد که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری از جمله تولید فیلم‌های کوتاه و برگزاری جشنواره‌ای با محوریت این موضوع را برگزارکند.

در ادامه نیز اساتید و فیلمسازان این دفتر نقطه نظرات و پیشنهادات  خود را در این زمینه عنوان کردند و خواستار عملیاتی شدن این همکاری‌ها شدند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *