جستجو

اصحاب رسانه می‌توانند برای حضور در سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در سامانه جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران ثبت‌نام کنند.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ثبت‌نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آغاز شد.

خبرنگاران، منتقدان و کارشناسان و مدیران رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب می‌توانند جهت ثبت‌نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با ورود به پرتال ویژه جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.festival.iycs.ir اطلاعات و درخواست خود را ثبت کنند.
فرآیند ثبت نام از ساعت 12 روز شنبه 17 مهر آغاز شده و به مدت 5 روز تا پایان چهارشنبه 21 مهر 1400 ادامه خواهد داشت.
گفتنی است در صورت موفق بودن فرآیند ثبت اطلاعات در سامانه نامبرده، پیامکی مبتنی بر تایید برای کاربر ارسال خواهد شد و تاییدیه نهایی جهت صدور کارت یا دریافت کد تماشای آنلاین آثار در سامانه آنلاین جشنواره متعاقبا و از طریق پیامک در اختیار فرد ثبت‌نام‌کننده قرار می‌گیرد.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *