جستجو
همزمان با رونمایی از سایت جشنواره،

آیین رونمایی از سایت جشنواره «آسمان» و اعلام فراخوان نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، گالری دائمی هنر‌های تجسمی «آسمان» در محل تالار وحدت شهرداری مهاباد، با برپایی نمایشگاهی از آثار استاد «انور یوسفی» هنرمند پیشکسوت عکاس مهابادی و همچنین تعدادی از اساتید عکاسی کردستان از جمله؛ جمشید فرجوند فردا، ابراهیم علیپور، منصور محمدی، ژاله بهرامی و مکائیل بایزیدی و… افتتاح شد.

این مراسم هنری در ادامه فعالیت برای برگزاری هر چه بهتر اولین دوره جشنواره فیلم «آسمان» در شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در مهاباد است که به همت کمیسیون فرهنگی شورای شهر، شهرداری شهر مهاباد و مؤسسه «لاوان فیلم مکریان» و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در محل تالار وحدت، جنب دبیرخانه دائمی جشنواره آسمان، برگزار شد.

با اعلام فراخوان جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» به شکل منطقه‌ای؛ شماره تلفن‌های دبیرخانه ٠۴۴۴٢٢۴٢٧۴٠ و ٠٩١۴٣۴٢١١۴٠ جهت برقراری ارتباط هنرمندان در دسترس است.

جشنواره «آسمان» در سال جاری به شکل منطقه‌ای و با حضور آثار هنرمندان ۱۰ استان کشور در جوار فلات زاگرس واقع در غرب و شمال‌غرب ایران، از جمله؛ استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان در شهر مهاباد به صورت رسمی آغاز به کار کرد. پس از برگزاری موفق سمپوزیوم مجسمه‌سازی مهاباد، این دومین رویداد برجسته هنری و فرهنگی مهاباد در سال جاری است.

اولین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» به دبیری ابراهیم سعیدی، فیلمساز مهابادی، با رویکردی هنری، گردشگری؛ از سوی شورای شهر و شهرداری مهاباد و مؤسسه «لاوان فیلم مکریان» و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ همزمان با روز ملی سینما در محل پلازای میدان منگوران شهر مهاباد به صورت روباز برگزار خواهد شد.

«سایه‌های پُرهیاهو» به مرحله تدو...
برگزاری یادبود داوود رشیدی در جش...
فیلم کوتاه «دار» آماده نمایش شد
«کبریت» آماده نمایش شد
سوژه‌ای لب‌مرزی را فیلم کردم
حضور «آخرین وسوسه» در جشنواره آم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *