جستجو
دبیرخانه جشنواره اعلام کرد؛

یادبود زنده‌یاد داوود رشیدی، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تئاتر ایران در نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، براساس اعلام دبیرخانه اولین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» آیین یادبود داوود رشیدی، چهره تاثیرگذار و مطرح هنر ایران، به پاس یک عمر فعالیت هنری، روز ۱۷ تیر در محل کاخ جشنواره برگزار می‌شود.

زنده‌یاد رشیدی از چهره‌های ماندگار هنر ایران، در عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذاری داشته است.

این هنرمند مطرح، ۵ شهریور ۱۳۹۵ و در ۸۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

نخستین دوره جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، با دبیری حمید خانی از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره با حمایت پویش «با انرژی» و با شعار «با تو ایران روشن است» فرصتی بی‌نظیر برای هنرمندان جوان فراهم می‌آورد تا با ارائه آثار خود در ۲ بخش عکس و فیلم کوتاه، در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی سهیم شوند و خلاقیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیات داوران، متشکل از ۱۰ هنرمند مطرح در حوزه عکاسی و سینما، ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعدادهای جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» از ۲۸ خرداد شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال اثر به سایت این جشنواره به آدرس www.baenergy-festival.ir مراجعه کنند.

تماشای لحظات جلسه پانزدهم فصل نه...
آنچه یک فیلم را در ذهن مخاطب مان...
حضور 7 فیلم کوتاه انجمن سینمای ج...
تولید سالانه 20 فیلم فاخر در برن...
تندیس بهترین فیلم کوتاه جشنواره ...
فیلم کوتاه «دزد» آماده نمایش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *