جستجو

 

فیلم کوتاه  «Identibye» در بیست و هفتمین حضور بین‌المللی به فستیوال Angaelica راه یافت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه Identibye به‌نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی از ۲۱ تا ۳۱ دسامبر در شهر Pasadena ایالات کالیفرنیا آمریکا به نمایش در می‌آید.

جشنواره بین‌المللی ANGAELICA به‌عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم Washougal تأسیس شد، رشد کرده و خود را در امتداد رودخانه کلمبیا گسترش داد تا محیط‌های طبیعی زیبای اطراف و اعضای جامعه خود را در خود جای دهد و در حال حاضر جشنواره‌ها، رویدادها و برنامه‌هایی را در واشنگتن، اورگان، کالیفرنیا، مینه‌سوتا و فلوریدا میزبانی می‌کند. این جشنواره در یک پنجره گسترده با نمایش در مکان‌های مختلف با موضوعات فردی تعیین‌شده توسط فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره، برگزار می‌شود و میزبان نمایش‌های فردی و رویدادهای پاپ‌آپ است.

ANGAELICA یک سازمان غیرانتفاعی است و از طریق کمک‌های مالی افراد و شرکت‌ها، عضویت، حمایت مالی خصوصی و هزینه‌های ارسال فعالیت می‌کند. این جشنواره همچنین شامل رویدادهایی نظیر کمپینگ و ماجراجویی در فضای باز،  نمایش‌های تأتر، کارگاه‌ها و… است و با هدف ایجاد بستر یک سفر خلاقانه بر پایه این درک که هنرمندان به یک جامعه خلاق قوی نیاز دارند تا بتوانند رشد کنند و خلاقیت خود را به چالش بکشند تلاش می‌کند فیلم‌سازان سراسر جهان را تقویت و تشویق کرده زمینه ارتقای هنری آن‌ها را فراهم آورد.

تهیه‌کنندگان این اثر که امیرحسین صباغان و نسیم مسلمی بازیگر نقش‌های اصلی آن بوده‌اند، بهروز هاشمیان و محمد نریمانی هستند.
لیست عوامل به شرح زیر است:
بازیگران: امیرحسین صباغان، نسیم مسلمی، ثمره برازنده، مریم نجفی و حنان عزیزی، تهیه‌کنندگان: بهروزهاشمیان، محمدنریمانی، مدیر فیلم‌برداری: وحید بیوته، مدیر صدابرداری: مهدی یگانه، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: مهرزاد خواجه‌امیری و Kvpv، طراح چهره‌پردازی: ثمر برازنده، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، دستیار اول و برنامه‌ریز: غزل معصومی، دستیار دوم کارگردان: لیلا نصر، منشی صحنه: مونا علامه‌امیری، اجرای دکور: حافظ وقار، تصویربرداری هوایی: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، عکاس: احسان چاووشی و پانیذ خوش‌طالع، فیلمبردار پشت‌صحنه: مهدی اسلامی، طراحی تیتراژ: میرحسین هوشیاری. مترجمین: یوسف قره‌داغی، محمد مهدی آهور و حسین حاجی‌رومنان.
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *