جستجو

 

به‌مناسبت یکصد و بیست سالگی سینمای ایران و هم‌زمان با سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «موزه کودک و مرکز اسناد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» در شهر اصفهان تأسیس خواهد شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دبیرخانه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان نوبت اول تأسیس «موزه کودک و مرکز اسناد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» را با هدف گردآوری، حفظ و نگهداری خاطره‌های تاریخی، به‌عنوان منبع مهم درک تاریخ معاصر سینما، منتشر کرد و به‌موجب آن از هنرمندان، خبرنگاران و منتقدان سینمایی، دوستداران جشنواره، فعالان سینمای کودک و نوجوان، شرکت‌کنندگان در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، داوران و تمام مخاطبان ادوار مختلف این جشنواره برای ارسال اسناد، مدارک، عکس‌ها و یادگاری‌های خود، دعوت می‌کند.
گفتنی است این موزه به‌مناسبت یکصد و بیست سالگی سینمای ایران و هم‌زمان با سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در شهر اصفهان تأسیس خواهد شد و سند و خاطره با نام ارائه‌کننده در موزه ثبت و به ارائه‌کنندگان آثار برگزیده، جوایزی اهدا خواهد شد.
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا اسناد، مدارک، عکس‌ها و یادگاری‌های خود را تا پایان شهریورماه 99، به‌صورت تصویر به پست الکترونیکی office@icff.ir ارسال نمایند.
امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *