جستجو

 

«یوری مچیتف» عکاس گرجستانی در بندر انزلی کارگاه سه روزه عکاسی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر انزلی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، کارگاه ۳ روزه عکاسی را از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مهرماه برگزار می‌کند. مدرس این کارگاه  «یوری مچیتف» عکاس نامی از کشور گرجستان است.

در برگزاری این کارگاه، شورای اسلامی شهر بندر انزلی و مدیریت هتل دلفین همکاری دارند.

یوری مچیتف متولد سال ۱۹۵۰ در شهر تفلیس گرجستان است و از هشت سالگی عکاسی را آغاز کرده است.

او برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه انفرادی و افزون بر ۵۰ نمایشگاه گروهی عکس در گرجستان و سایر کشورها را در کارنامه دارد و کتابی با نام تصاویر گرجستان و همچنین کتابی درباره سرگئی پاراجانف با نام وقایعنامه یک گفت و گو منتشر کرده است .

مچیتف که همکار و همراه سال‌های پایانی زندگی «پاراجانف» فیلم‌ساز مطرح ارمنی‌تبار بوده، پشت صحنه فیلم‌های او حضور داشته و درس‌های بسیاری از این فیلم‌ساز بزرگ آموخته که در کلاس‌های عکاسی‌اش با هنرجویان در میان می گذارد.

این هنرمند در کشورهای مختلف مدرسه عکاسی‌اش را اداره می‌کند و نه تنها به لحاظ علمی و نظری تسلطی خیره‌کننده به عکس و سینما دارد، بلکه در گسترش و در میان گذاشتن مهارت‌های این هنر با هنرجویانش منحصر به‌فرد است. کلاس‌های عکاسی او فضایی پر از انرژی و سراسر خلاقیت دارند و مهارت او در انتقال مفاهیم مورد نظرش کلاس‌هایش را پر‌بار می‌کنند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *