جستجو

جواد دارایی با فیلم کوتاه «حد»  از سه جشنواره جهانی جایزه گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «حد» ساخته جواد دارایی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود توانست در سومین جشنواره جهانی فیلم‌های ترسناک گلاسگو انگلستان جایزه بهترین فیلم ترسناک کلاسیک را به خود اختصاص دهد. برگزیدگان این جشنواره روز اول آوریل معرفی شدند.
همچنین سومین جشنواره جهانی فیلم‌های مستقل جایزه بخش فیلم‌هایی با موضوع معلولین را به این فیلم اهدا کرد و سومین جشنواره جهانی فیلم‌های دانشجویی “Cinema Ed” آمریکا به این فیلم دیپلم افتخار داد.

این فیلم کوتاه  ۷ دقیقه‌ای روایت زندگی  و مشکلات معلولان و قضاوت‌های زودهنگام جامعه در قبال آن‌ها است.

«حد» پیش از این جوایزی همچون بهترین فیلم خارجی‌زبان «هالیوود هیلز»، بهترین فیلم «موندنس»، بهترین فیلم «تریان» و بهترین فیلم‌برداری «بلیدینگام» را به دست آورده و  به سی و دومین فستیوال بین‌المللی «فورت لادردیل» آمریکا راه یافته است. این فیلم همچنین در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی “Saint cloud” آمریکا  جایزه امیدهای آینده جوانان را دریافت کرده و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری مرد برای  داوود معینی‌کیا  و جایزه دوم بخش تعلیق در دومین دوره جشنواره فیلم “Miami Horror” آمریکا شده است.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه  South Georgia آمریکا نیزجوایزبهترین طراحی تولید به آرزو دهکردی،‌ جایزه بهترین بازیگر مرد به داود معینی‌کیا و جایزه بهترین فیلم دانشجویی را به جواد دارایی برای فیلم کوتاه «حد» اهدا نموده است.

این فیلم کوتاه که به موضوع مسائل و مشکلات معلولان در اسلام‌آباد کرج می‌پردازد، به تهیه‌کنندگی آرزو دهکردی و با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ساخته شده و بیشتر عوامل تولید آن از کارکنان صدا و سیما مرکز البرز هستند.

همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *