جستجو

 

سعید نجاتی عضو هیئت داوران نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  کوتاه izmir kisa  ترکیه شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره بین‌المللی فیلم  کوتاه izmir kisa  ترکیه، کادر هیئت داوران خود را هر ساله از بین فیلمسازان  شناخته شده داخلی و بین‌المللی انتخاب می‌کند و در دوره نوزدهم خود  سعید نجاتی فیلمساز ایرانی را به عنوان یکی از داوران بخش داستانی  انتخاب کرده است.

  

 جشنواره izmir kisa  ترکیه از مهمترین جشنواره‌های فیلم کوتاه ترکیه و تنها جشنواره فیلم ازمیر است که از سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرده و  عضو سازمان جشنواره‌های فیلم اروپا است. این جشنواره فیلم کوتاه هر ساله در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی در دو بخش ملی و بین المللی نمایش برگزار می‌شود .

 

سعید نجاتی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سوره تهران است و در کارنامه کاری خود تدریس دانشگاه و انجمن سینمای جوانان ایران و عضویت در هیئت داوری جشنواره‌هایی چون جشن خانه سینما، جشنواره بین‌المللی فیم کوتاه تهران وجشنواره‌های منطقه‌ای انجمن سینمای جوان دارد.

سعید نجاتی همچنین دریافت بیش از شصت جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی چون  «مذهب امروز ایتالیا»، «جشنواره فیلم کازان روسیه»، «جشنواره حقوق بشرنپال»، «جشنواره بیگ بنگ یونان»، «جشنواره  بین المللی فیلم کوتاه تهران» و … را دارد و در حال حاضر فیلم کوتاه «باران آهسته می بارد» را که در کشور ترکیه و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان قم ساخته است  را در اکران سراسری فیلم های کوتاه هنر و تجربه روی پرده نمایش دارد.

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم izmir kisa  ترکیه ۳۰ اکتبر تا ۴ نوامبر(۸ تا ۱۳ آبان)  برگزار خواهد شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *