جستجو

سینماگران جوان ایرانی موفق به کسب ده جایزه  از رقابت ماه ژوئن جشنواره کوئین‌پالم امریکا شدند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش بهترین فیلم خارجی،  جایزه طلای این رویداد به فیلم «منتظرخواهم ماند» به کارگردانی محمد شروانی اختصاص یافت.

فیلم‌های کوتاه: « رنج‌های دریا» اثر محمدرضا مسعودی در بخش بهترین فیلم جنگی،  «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی در بخش بهترین فیلم خانوادگی، «ملاقات-visit»  به کارگردانی  مهرداد عباسیان‌وحدت در بخش بهترین فیلم کوتاه خارجی، «ساکنین طبقه آخر» اثر امیر جلالی در بخش بهترین تریلر و «جلیل و خلیل» ساخته روح‌الله اکبری در بخش بهترین مستند، جایزه نقره جشنواره کوئین‌پالم را به دست آوردند.

همچنین فیلم‌های کوتاه: «سیاه نقاشی‌اش کن» ساخته مصطفی عطارپور، «موزه» به کارگردانی پدرام حبیب‌پیران، «شهرعسل» ساخته معین روح‌الامینی و «تایفون» به کارگردانی مصطفی اکبری‌منجیلی جایزه برنز ماه ژوئن این رویداد را از آن خود کردند.

جشنواره کوئین پالم کالیفرنیا یکی از رویدادهای جنبی جشنواره پالم اسپرینگز  کالیفرنیاست که هر دوماه یک‌بار برگزار می‌شود و مأموریت آن کشف  استعدادهای متنوع و ترویج آثار فیلم‌سازان جدید است. برندگان این جشنواره علاوه بر دریافت لاورل‌ و گواهینامه‌، فرصت دریافت جوایز طلا، نقره، برنز و دیپلم  افتخار جشنواره در بخش‌های مختلف را  دارند.

برترین‌های هردوماه، به جشنواره سالانه کوئین‌پالم (QPIFF) راه پیدا خواهند کرد و به این ترتیب شانس حضور در فستیوال پالم اسپرینگز کالیفرنیا (مورد تأیید اسکار) را خواهند داشت.

فستیوال سالیانه کوئین‌پالم امسال از ۱۳ تا ۱۵ جولای (۲۲ تا ۲۴ تیرماه) درسالن تئاتر «مری پیک‌فورد» کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *