جستجو

 

فیلم «نور، سایه، زندگی» ساخته شهریار پورسیدیان از جشنواره فیلم کوتاه “Sole Luna” موفق به کسب جایزه شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «نور، سایه، زندگی» به کارگردانی شهریار پورسیدیان در چهاردهمین جشنواره “Sole Luna Doc Film”   موفق به کسب جایزه Mention on the best short film شد.

در بیانیه هیئت داوران این فستیوال ایتالیایی، به قوت، صداقت و تواضع فیلم که کارگردان با استفاده از زبان مستقیم اما شاعرانه و اصیل برای روایت داستان خصوصی که وجدان بیننده را با بی‌تفاوتی نسبت به همسایه اش درگیر می‌کند، اشاره شده است.

«نور، سایه، زندگی» به زندگی و رابطه ویژه یک نقاش با فرزند ناتوان ذهنی‌اش می‌پردازد که در آن سعی می‌کند ذهن فرزندش را باآموزش بصری بارور کند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان :شهریار پورسیدیان،  فیلم‌بردار: عارف نامور، دستیار فیلم‌بردار: شایان پورسیدیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سعید زارع، صدابردار: جاوید حسینی، منشی صحنه: زهرا اسدی، تدوین و طراحی صحنه: شهریار پورسیدیان، موسیقی: آرکا نورئی، تهیه‌کننده: شهریار پورسیدیان، محصول اداره کل بهزیستی گیلان و کاسپین فیلم

چهاردهمین دوره “Sole Luna Doc Film Festival” از ۷ تا ۱۳ جولای (۱۶ تا ۲۲ تیرماه) در شهرهای پالرمو  و  ونیز ایتالیا برگزار شد.

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *