جستجو

جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش مسابقه فیلم‌های کوتاهی درباره کودکان از کارگردانان بزرگ‌سال نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آبرون استرالیا به «سایه‌های یک شهر» رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ کوتاه «سایه‌های یک شهر» به کارگردانی شهریار پورسیدیان و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان-دفتررشت که به همراه فیلم کوتاه «همین یکی» به کارگردانی محمدحسن شاهموهام در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاهی درباره کودکان از کارگردانان بزرگ‌سال حضور داشت در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه این بخش شد.

همچنین فیلم‌های کوتاه «فرار» به کارگردانی مهرداد پروینی و پوریا بوجمهرانی و «مرد نمکی» به کارگردانی سیدسجاد موسوی نیز در بخش مسابقه کارگردانان جوان در نوزدهمین دوره این جشنواره حضور داشتند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شهریار پورسیدیان، تصویربردار: وحید بیوته، صدابردار: جاویدحسینی، موسیقی: آرکا نورانی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رشت

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آبرون از ۱۹ تا ۲۳ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۲ مهر در استرالیا برگزار شد.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *