جستجو

داور علایی عکاس و فیلم‌‌ساز اردبیلی و مدرس عکاسی و فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان اردبیل، هنرستان‌ها و دانشکده‌های هنری استان اردبیل به بهانه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای اردبیل- مشگین‌‌شهر یادداشتی منتشر کرد. متن این یادداشت را در ادامه بخوانید:

جشنواره‌ها همیشه فی نفسه داری انرژی و حس خوبی برای هنرمندان شرکت کننده است و در این میان جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوانان یک شور وصف ناپذیر و یک حس خاص باور نکردنی را برای جوانان به همراه دارد و همچنین این جشنواره‌ها چمدانی از خاطرات و تجربه را برای همه علاقه‌مندان به یادگار می‌گذارد.

وقتی عنوان «شصت و یکمین» جشنواره منطقه‌ای را می‌بینم مانند تمامی هنرجویان انجمنی احساس غرور و افتخار می‌کنم؛ احساس نمی‌کنم که این قدر زمان زود گذشته باشد، انگار همین دیروز بود؛ برگزاری جشنواره در فرهنگسرای بهمن و سینما چاپلین و آن همه شور و اشتیاق و در کنار هم بودن و گپ و گفت‌های شبانه و کوله باری از تجربه …

و دوباره هر ساله دیدارهای نو و تکرار شادمانی‌ها…

جشنواره که پیر نمی‌شود…! به‌خصوص جشنواره سینمای «جوان»، اما مطمئناً هر ساله با تجربه‌تر ، پویاتر و عاقل‌تر می‌شود… پس همه با هم همیشه «جوان» می‌مانیم …! همیشه جوان، پویا، اهل فکر و تجربه… ان‌شاء‌الله

آرزوی همه هنرمندان سینمای جوانی برای سینمای جوانان و جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری آن، اجرای باشکوه آن و سربلندی و افتخار است.

یاد و نام تمامی هنرمندان خوب و با صفایی که امروز با ما نیستند به نیکی…

و برای همه دوستانی که برای اولین بار جشنواره فیلم وعکس منطقه‌ای سینمای جوانان را تجربه می‌کنند ، آرزوی توفیق دارم.

ان‌شاء‌الله در کنار هم روزهای خوش و پرباری را تجربه کنید…

به امید خدا

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *