جستجو

همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) نمایشگاه عکس گروهی عکاسان جوان انجمن سینمای جوان نیشابور با عنوان «امام مهربانی» با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فیروزه در کتابخانه عمومی  شهید بهشتی این شهرستان برپا شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس گروهی «امام مهربانی»  که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) وخجسته میلاد علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) برگزارشد، ۳۰ قطعه عکس با محوریت رضوی از عکاسان جوان انجمن سینمای جوان نیشابور درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری هنرمندان، برنامه‌های فرهنگی هنری در طول دهه مبارک کرامت زمینه مناسبی برای ترویج سنت و سیره ائمه به ویژه علی ابن موسی‌‌الرضا (ع) است و بر انتقال ارزش‌های دینی و مذهبی در قالب هنر و به ویژه هنر عکس از سوی هنرمندان عکاس  تأکید دارد.

محوریت آثار عکاسی در این نمایشگاه رضوی، عفاف و حجاب و ایثار و شهادت است و آثار منتخب هنرجویان آموزش‌دیدگان دوره  تک‌درس مشاغل سینمایی عکاسی را دربرمی‌گیرد.

در نمایشگاه عکس گروهی «امام مهربانی»  آثاری  از  امین افشار، حمید رضاشدتی، ابراهیم حصاری، علیرضا طلایی، محبوبه کمالی فرد، هادی آیین، جلیل حصاری، بهاره عصمتی، محمد مرشدلو، ناهید احمدی‌پور، فاطمه هیبتی ارائه شده است.

هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر جوانان عکاس است تا هم کاراین هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد وباعث شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقه‌مند نیز به این هنر روی آورند .

نمایشگاه عکس گروهی «امام مهربانی» از ۳ الی ۱۱ مرداد۹۷  هر روز صبح وبعدازظهر در محل کتابخانه عمومی  شهید بهشتی شهرستان فیروزه پذیرای علاقه‌مندان است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *