جستجو

 

نشست صمیمانه مسئولان انجمن سینمای جوانان مشهد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه سیدوحید سیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد با جواد استادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس پیرامون همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی و هنری در محل این دفتر برگزار شد.

در این نشست استادی به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان در حوزه فیلم و عکس اشاره کرد و بر لزوم تعامل و همکاری‌های مشترک با انجمن سینمای جوانان مشهد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

استادی اضافه کرد: انجمن سینمای جوانان مشهد باید پاتوق هنرمندان در بخش فیلم و عکس باشد و  این انجمن با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند با برگزاری کلاس‌ها وکارگاه‌های تخصصی در بخش فیلم‌سازی و عکاسی و همچنین برگزاری استارت‌آپ‌ها کوشا باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز افزود: با توجه به اعتبار و جایگاه ارزشمند انجمن سینمای جوانان ایران در سطح ملی و بین‌الملل این انجمن می‌تواند در زمینه‌های تخصصی در دو بخش فیلم و عکس با کشورهای همسایه تعامل و همکاری داشته باشد.

سیدحسینی ابراز امیدواری کرد: با همکاری‌های مداوم مسئولین و مقامات شهرستان و استان این جایگاه فرهنگی که نه تنها ازآن انجمن مشهد بلکه از آن فرهنگ و هنرکل استان و به‌ویژه مشهد است وبا امید به‌خدا این جایگاه می‌تواند به درجات بالاتری نیز یرسد.

 در ادامه این نشست صمیمانه، سیدوحید سیدحسینی به دستاوردهای این انجمن در سطح ملی و بین‌الملل اشاره کرد و گفت: جایگاه انجمن سینمای جوانان مشهد در سطح استان و کشور و حتی بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد افزود: انجمن سینمای جوانان مشهد می تواند با یک روابط عمومی قوی و برگزاری اتاق فکر و ایده‌پردازی با حضور استعدادها و پیش‌کسوتان این دفتر در زمینه آموزش و تولید آثار فاخر به جایگاهی در سطح ملی و بین‌المللی خود هم‌چون سال‌های گذشته تداوم بخشد.

در پایان این نشست سیدحسینی گفت: انجمن سینمای جوانان مشهد اکنون با در نظر گرفتن سلیقه عموم هنرمندان و هنرجویان این شهر در حال برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های مشاغل سینمایی است.  

وی تأکیدکرد: انجمن سینمای جوانان مشهد می‌تواند به موجب تفاهمنامه‌ای با هم‌فکری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس در جهت اعطای مجوزات لازم برای تولیدات کوتاه و همچنین جذب منابع مالی از سطح شهرستان و استان وکشف هنرجویان مستعد و پرورش ایده‌های خلاق آ‌ن‌ها و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان کوشا باشد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *