جستجو

 

 

یازدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان شاهرود از تاریخ 16 تا 21 بهمن در شهرستان شاهرود برگزار شد.

 

پس از انتشار فراخوان یازدهمین هفته فیلم و عکس شاهرود 123 اثر به دبیرخانه رسید که 105 عکس از 35 هنرمند عکاس و 20 فیلم از 12 فیلم‌ساز شهرستان بود . با نظر مربیان انجمن 37 عکس از 22 هنرمند عکاس و 18 فیلم از 12 فیلم‌ساز جهت حضور در هفته فیلم و عکس انتخاب شدند. عکس‌ها باموضوع آزاد شرکت کرده بودند و از 18 فیلم کوتاه حاضر در یازدهمین هفته فیلم و عکس شاهرود دوازده اثر داستانی، سه اثر انیمیشن و سه اثر مستند بود.

عصر یکشنبه 16 بهمن‌ماه افتتاحیه جشنواره با گشایش نمایشگاه عکس در نگارخانه “زرآب” در حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ، شهردار و اعضاء شورای شهر شاهرود و یکی از اعضاء شورای شهر بسطام انجام شد این نمایشگاه تا 21 بهمن‌ماه عصرها دایر بود و مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.

اکران فیلم‌های حاضر در یازدهمین هفته فیلم و عکس شاهرود از 18 تا 20 بهمن‌ماه در سینما فرهنگ و سینما هلال شهرستان انجام شد. فیلم‌های تولید شاهرود در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در سینما فرهنگ به نمایش در آمد و فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در روز سه شنبه 19 بهمن در سینما هلال طبق برنامه هفته فیلم و عکس اکران شد. فیلم‌ها مورد استقبال بسیار خوب تماشاگران شاهرودی قرار گرفت. در بخش جنبی این جشنواره نمایشگاه عکس خیام (بین‌المللی) در فضای ورودی دفتر انجمن برگزار شد.

عصر پنجشنبه 21 بهمن‌ماه اختتامیه یازدهمین هفته فیلم و عکس شاهرود با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و مهندس احمدی شهردار شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما هلال برگزار شد و از عوامل اجرایی و فیلمسازان و عکاسان تقدیر شد. در اختتامیه جشنواره  قرائت قرآن ، سرود ملی ،خیرمقدم مسئول انجمن،  تیزر گزارشی ، نمایش عکسهای جشنواره، سخنرانی مهندس احمدی شهردار شاهرود اکران دو فیلم یازدهمین هفته فیلم و عکس شاهرود و همچنین تقدیر از مسؤولان با اهدای عکس‌های هنرمندان انجمن به مدیرکل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار، رئیس شورای شهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان انجام شد.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *