جستجو

فیلم کوتاه «لنز» به‌ نویسندگی و کارگردانی امیرحسین تبت برنده جایزه بهترین فیلم نگاه ویژه جشنواره Chuncheon کره جنوبی شد.

 

به ‌گزارش روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «لنز» به‌ نویسندگی و کارگردانی امیرحسین تبت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم نگاه ویژه هشتمین دوره  جشنواره بین‌المللی Chuncheon کره جنوبی شد.

 

«لنز» داستان مردی را روایت می‌کند که می خواهد دست به خودکشی بزند؛ دوربین‌ها سرنوشت او را عوض می‌کنند…

جشنواره فیلم Chuncheon (CCFF) ، با تمرکز بر فیلم‌های مستقل و با ایجاد فضایی موسوم به ‌«شهر سینما» مخاطبان و فیلم‌سازان را گرد هم می‌آورد. این جشنواره در انتخاب خود رویکردی به فیلم‌های مستقل SF دارد که مخفف واژه‌های SAFE و FUTURISTIC است و هدفِ کشفِ ارزش‌های ساختن آینده‌ای امن در فیلم را دنبال می‌کند. این جشنواره همچنین بخش ویزه‌ای با رویکرد کودکان و نوجوانان دارد.

 

از منظر جشنواره Chuncheon ، فیلم‌های SF شامل همه فیلم‌هایی است که سعی در حل مشکلات مختلف اجتماعی مانند محیط زیست، جنسیت، نژادپرستی و پناهندگان در قالب علمی تخیلی دارند. از زمانی که جورج ملیس روایت علمی تخیلی را با “سفر به ماه” آغاز کرد، فیلم‌های علمی تخیلی مستقل بسیاری با تخیل و زیبایی شناختی بیشتر، با بودجه محدود ساخته شده‌اند که بسیار تأثیرگذار و آگاهی‌بخش بوده‌اند.

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: امیرحسین تبت

بازیگر: رحیم شباهنگ

مدیر فیلم‌برداری: عارف نامور

نورپرداز: آرش خرمی

تدوین و میکس صدا: شروین ساغرچیان

طراحی صحنه و گریم: مهدیه نیری

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *