جستجو

کامبوزیا پرتوی با اشاره به این که نوجوانان امروز پرانگیزه‌اند و ما نباید انگیزه آن‌ها را بسوزانیم، گفت: نسل جدید به‌خاطر مواجهه با دنیای مجازی، آمادگی خلق فضاهای خارق‌العاده‌ای را دارند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران  به نقل از ایسنا، «کامبوزیا پرتوی» کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما که سال گذشته در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به عنوان منتور (مربی) در کارگاه‌های بخش ایده حضور داشت، درباره تأثیر حضور مربیان و برگزاری این نوع کارگاه‌ها در آینده نوجوانان و ایجاد ذهنیت درست برای آن‌ها، اظهار داشت: زمانی که این کارگاه برگزار شد، میزان استقبال نوجوانان از آن برایم حائز اهمیت بود و به همکارانم یادآوری کردم که این نسل، پر از انگیزه است و ما نباید انگیزه آن‌ها را بسوزانیم.

پرتوی با تأکید بر این که برگزاری کارگاه‌های آموزشی المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان برای پیشبرد سینمای حرفه‌ای در آینده هم مفید خواهد بود، ادامه داد: نسل جدید به‌خاطر مواجهه با دنیای مجازی، آمادگی خلق فضاهای خارق‌العاده‌ای را دارند. در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با نوجوانان‌هایی روبه رو شدم که طرح‌های آنها از لحاظ پختگی سینمایی و هنری، چیزی از یک طرح‌ حرفه‌ای کم نداشت.

او متذکر شد: آنچه مسلم است برگزاری این دوره‌ها، سبب می‌شود تا نوجوانان علاقه‌مند به سینما هرچه سریع‌تر راه خودشان را انتخاب کنند.

کارگردان «گلناز»، «ماهی» و «بازی بزرگان» در پایان گفت: این المپیاد باید از وجه فرهنگ‌سازی مورد توجه قرار گیرد. باید این موضوع را باور کنیم که زمانی ما تولید حرفه‌ای خواهیم داشت که فرهنگ‌سازی درست و ریشه‌ای صورت گرفته باشد و المپیاد فیلمسازی، یک فرصت مهم برای فرهنگسازی است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *