جستجو

 

کارگاه عکس سینمای جوان تنگستان طی مراسمی با حضور سرپرست و عکاسان  فعال این انجمن در اهرم افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین افتتاح کارگاه عکس سینمای جوان تنگستان با حضور عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، عبدالرضا احمدی سرپرست این انجمن، کیوان آذرشب مدرس و مسئول کارگاه عکس این دفتر و تعدادی از عکاسان فعال این دفتر دوشنبه ۲۷ شهریوربرگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی ازکلام ا… مجید، توسط محمدرضا کرد نوجوان فیلم‌ساز شروع شد و درادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تنگستان ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک روز ملی سینما از اهمیت جایگاه سینمای کوتاه و سینمای جوان تنگستان سخن گفت و از تلاش هنرمندان تنگستانی قدردانی کرد.

جاودانی با ابراز خرسندی از حضور فعال هنرمندان انجمن سینمای جوان خصوصاً عکاسان این مجموعه، پویایی و نشاط را دربخش عکس واضح  عنوان کرد و کسب عناوین استانی، ملی و بین‌المللی در این بخش را ازنشانه‌های آن برشمرد.

وی در ادامه از سرپرست دفتر تنگستان تشکر کرد و از کیوان آذرشب، مدرس و مسئول کارگاه عکس تنگستان به عنوان  بازوی سرپرست و دفتر انجمن سینمای جوان تنگستان یاد کرد و از زحمات بی دریغ وی تقدیر کرد.

بخش بعدی این مراسم به صحبت‌های عبدالرضا احمدی، سرپرست سینمای جوان تنگستان اختصاص داشت. احمدی پیرامون شرایط کارگاه عکس و شیوه عضویت در آن و نحوه دریافت کارت عضویت برای اعضای ویژه کارگاه توضیحاتی ارائه کرد.

او همچنین درباره موضوع نمایشگاه عکس محرم که به عنوان پروژه پایان دوره عملی دومین دوره آموزش عکاسی دفتر تنگستان در سال ۹۶ مطالبی را بیان کرد.

نمایش دو فیلم کوتاه به پاس گرامی‌داشت روز ملی سینما بخش بعدی این مراسم بود. فیلم کوتاه داستانی “دوستک” از ساخته‌های سجاد ایمانی با زمان ۱۷ دقیقه و مستند کوتاه “شعله تنگستان” به کارگردانی کیوان آذرشب  به مدت ۱۲ دقیقه برای حضار نمایش داده شد.

این مراسم با صحبت‌های کیوان آذرشب پیرامون دو نمایشگاه عکس درمحرم امسال و تشریح اهداف آن به پایان رسید.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *