جستجو

کارگاه عکاسی با موضوع مستند اجتماعی با حضور حامد یغمائیان در مهاباد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانا ن ایران ، کارگاه عکاسی با موضوع مستند اجتماعی در مهاباد با حضور علاقه‌مندان به عکاسی در مهاباد برگزار شد.

رحیم بایزیدی اظهار کرد: این کارگاه از سری کارگاه‌های عکاسی با موضوعات مختلف و جهت آشنایی بیشتر عکاسان و درک بهتر از دنیای پیرامون خود در بحث عکاسی مستند با حضورمدرس حامد یغمائیان به مدت ۴ساعت در انجمن سینمای جوانان مهاباد برگزار شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: در این کارگاه هر کدام از عکاسان با ارائه عکس‌های تولیدی خود با حضور مدرس کارگاه  در جهت شناخت بیشتر به نقد و بررسی پرداختند.

به گفته بایزیدی، در این جلسه مدرس کارگاه با بیان اینکه گرفتن عکس ساده است، افزود: نگاه کردن به سوژه و مکاشفه کردن در آن و توجه به فضای عکاسی باید نادیده گرفته نشود و عکاس با نگاه نافذخود و توجه به زندگی روزمره نباید به یک بار عکاسی پسنده کند زیرا عکاسی تمرین و ممارست می‌خواهد.

حامد یغمائیان متولد شهر سمنان کارشناس شیمی و کارشناس ارشد عکاسی و مدرس دانشکده هنرهای زیبا تهران است. در کارنامه گفتنی‌است، امسال این هشتمین کارگاه عکاسی مهاباد است و در طول سال جاری با موضوعات مختلف ادامه خواهد داشت.

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *