جستجو

 

کارگاه دو روزه عکاسی باعنوان به کارگیری دانش و داده‌های عکاسی جهت خلق عکس‌های پویا و تاثیرگذار در مهاباد برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد  با اعلام این خبر افزود: این کارگاه عکاسی با حضور «بهروز اسراری» وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی و کانون تبلیغات دوراندیش درروزهای ۲۵ و۲۶ تیرماه درسالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری مهاباد برگزار خواهد شد.

بایزیدی ادامه داد: این کارگاه رایگان بوده و ثبت‌نام برای کلیه علاقه‌مندان به این رشته آزاد است و در پایان به کلیه شرکت‌کنندگانی که دوره را به پایان برسانند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

اسراری، دانش‌آموخته رشته‌های سینما و عکاسی از موسسه دانشگاهی رسام هنر در تهران است. او عضو انجمن عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای ایران است وعلاوه بر فعالیت‌های متعدد هنری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در ایران و خارج از کشورو همچنین تولید مجموعه مستندهای قوم‌نگارانه در کشورهای ایران، عراق، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، هندوستان، تایلند، اوگاندا را در کارنامه هنری خود دارد.

به گفته بایزیدی علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه به دفتر انجمن واقع در خیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی وهنری، طبقه اول مراجعه  و یا با شمار تلفن ۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس حاصل نمایند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد در جنوب استان آذربایجان‌غربی از ۳۰ سال پیش تاکنون در عرصه  فیلم‌سازی و آموزش مشاغل سینمایی فعالیت می‌کند و برگزاری دوره‌های تخصصی و برگزاری کارگاه‌ها یکی از متدهای آموزشی این انجمن به‌شمار می‌رود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *