جستجو

 

اولین روز از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با نمایش آثاری در 9 سالن پردیس سینمایی «ایران مال» پیش روی مهمانان حاضر در کاخ حضوری این رویداد است.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کوتاه تهران، روز سه‌شنبه 27 مهرماه نمایش فیلم‌های حاضر در سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کوتاه تهران در پردیس سینمایی «ایران مال» آغاز خواهد شد.

سالن‌های 1 و 7 (همزمان)*
در سالن شماره 1 و 7 این مجموعه، از ساعت 12:30 تا 2 فیلم‌های «تی‌یره»، «حالت تهوع»، «مصائب خرده کاراکترهای جامانده»، «خط‌های سفید»، و «دکولاژ» اکران خواهند شد.
همچنین در سانس 15 تا 16:30 در این دو سالن، آثار «برای بار دوم»، «گندم»، «مورس»، «گوزن» و «حیاط» نمایش داده می‌شوند. از ساعت 17 تا 18:30 نیز در این دو سالن فیلم‌های «آخرین لالایی در تهران»، «لئو»، «ماتروشکا»، «ماشوم» و «جان‌داد» روی پرده می‌روند.
سالن‌های شماره 1 و 7 «ایران مال» در سانس 19 تا 20:30 نیز میزبان فیلم‌های «تابوت»، «گجو»، «زخم»، «آهو» و «تانک شب» است.

سالن‌های 2 و 8 (همزمان)*
همزمان در سالن‌های 2 و 8 در سانس 12 تا 13:30 فیلم‌های «لیلا»، «بشقاب»، «ارفاق»، «هپروت» و «هناسه» نوبت اکران دارند. در سانس 15:30 تا 17 آثار «گناه»، «جاده بی‌انتها»، «ماجان»، «اتاق عقد» و «ملودی آبی» نمایش خواهند داشت. در سانس 17:30 تا 19 فیلم‌های «مرد ابری»، «کبود»، «پرتاب»، «گرازها» و «هرگز، گاهی، همیشه» بر پرده نقره‌ای نمایش دارند.
در سانس 19:30 تا 21 نیز فیلم‌های «گرگ»، «شعبده»، «زوزه»، «باغ‌وحش» و «هشت‌سالگی» روی پرده می‌روند

سالن 3*
سالن 3 پردیس سینمایی «ایران‌مال» نیز در سانس 12:30 تا 14 فیلم‌های «شب‌های نانتونگ»، «سرزمینی که بالا و پایین می‌رود»، «راه رفتن با پادشاهان»، «یک سیرک کوچک»، «داستان مادر ایگور درباره یک خانه قدیمی، کاغذها و عکس‌ها»، «سوت» و «شادی موتورسوار در لباس او نمی‌گنجد» اکران می‌شوند.
در سانس 15 تا 16:30 در این سالن آثار «خداحافظی غیرممکن است»، «حشره‌ای درون من است»، «کورته»، «تنهایی آب را می‌خواباند، یخ‌زده بیدار می‌شود»، «یقه‌های آهارخورده»، «بی‌نقص» و «عمو» نمایش خواهند داشت.
در سانس 17 تا 18:30 نیز فیلم‌های «بازی»، «جنوب آرمان‌شهر»، «دوست»، «دعوت»، «دالیا»، «ترس» و «تجدید سوخت» در نوبت نمایش هستند.
در سانس 19 تا 20:30 نیز فیلم‌های کوتاه «یک تولد»، «پول»، «موی مامان»، «تایتان»، «به رود قدم بذار»، «روز، ورای روزمرگی است» و «بازی کودکان» اکران می‌شوند.

*سالن 4
در سالن 4 نیز در سانس 15:30 تا 17 آثار «قمیر»، «هیرودو»، «کائوس»، «عبور» و «رامخانه» به نمایش درمی‌آیند. در سانس 17:30 تا 19 نیز «قطعه زمین شماره اس 7»، «نوکتورن در آبی و سبز، موومنتی»، «درد مزمن»، «میرامانا» و «پوک» اکران خواهند داشت. همچنین در سانس 19:30 تا 21 آثار «تشعشعات»، «لنز»، «افتادن»، «مهاجر»، « د میدل» و «سیکل» اکران می‌شوند.

*سالن 5 و 9(همزمان)
همزمان در سالن‌های 5 و 9 کاخ جشنواره سی و هشتم نیز فیلم‌های مستند «کوتاه قامتان بلند همت»، «عروسک»، «شهیق»، «صندلی» برای مهمانان حضوری جشنواره اکران خواهند شد. در سانس 19 تا 20:30 نیز فیلم‌های «زرافشون»، «مردی از رش هرمه»، «ماجرای ماجرا» و «تنها نخواهم ماند» نمایش خواهند داشت.

گفتنی است سالن 6 پردیس سینمایی «ایران‌مال» نیز به نمایش آثار سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ویژه خبرنگاران اختصاص دارد.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *