جستجو

چهلمین پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده و یازدهمین جلسه از فصل پنجم این محفل دوستانه، دوشنبه ۲۰شهریورماه با  «تشریفات خصوصی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه داستانی «تشریفات خصوصی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سجاد ایمانی به همراه دو فیلم کوتاه ایرانی و فیلم کوتاهی از کشور سنگاپور برنامه اکران یازدهمین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم‌کوتاه را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند از این پس با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com، نسبت به رزرو رایگان و انتخاب محل نشستن در سالن اقدام کنند.

در چهلمین پاتوق خواهیم دید:

در فیلم کوتاه داستانی «تشریفات خصوصی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سجاد ایمانی، شخصی مقدمات مرگ خود را فراهم می‌کند.

در فیلم کوتاه تجربی «IMPRESSION – XPS160»، به نویسندگی و کارگردانی تی‌یام یابنده، عکاس نابینا در یک تاریک‌خانه به دنبال گمشده‌ای می‌گردد.

داستانی کوتاه «هیر» به نویسندگی و کارگردانی هانی سینگ محصول کشور سنگاپور، داستان «هیر»، دختربچه روستایی در هندوستان است که مرگ مادرش باعث می‌شود تا او به یک بزغاله وابسته شود.

زن ومردی افغانی در یک قبرستان ماشین نگهبان هستند، آن‌ها قصد دارند یکی از ماشین‌ها را تعمیر کرده و با آن… این روایت داستانی کوتاه «با احتیاط برانید، جاده لغزنده است» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا جعفری است.

گفتنی‌‎‌است فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه با ۱۲ هفته طولانی‌ترین فصل این رویداد هنری تا کنون به‌شمار می‌آید؛ همچنین نمایش آثار شاخص و مطرح سال‌های گذشته از کارگردانان به‌نام عرصه فیلم کوتاه در ایران، با رویکرد مرور و نگاهی دوباره به این فیلم‌های کوتاه، از دیگر ویژگی‌های این فصل از پاتوق است.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *