جستجو

 

 

فیلم کوتاه «پیرزن وگربه» به نویسندگی و کارگردانی وحیدحق‌وردی به جشنواره بین‌المللی «سان ماورو تورینزه»San Mauro Torinese  کشور ایتالیا راه پیدا کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستندداستانی کوتاه «پیرزن وگربه» به نویسندگی و کارگردانی وحیدحق‌وردی در مرحله نیمه‌نهایی جشنواره بین‌المللی «سان ماورو تورینزه»San Mauro Torinese  کشور ایتالیا رقابت می‌کند.

«پیرزن وگربه» پیرزنی تنها در یک خانه روستایی را به‌تصویر می‌کشد که با یک گربه مشغول زندگی است و با توجه به اُنسی که به این حیوان دارد صبحانه و ناهار و شام خود را با او صرف می‌کند. پیرزن مریض می‌شود و فوت می‌کند و …

این مستند کوتاه پیش از این نیز در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کوتاه Milwaukee  Indepedent آمریکا، «سلیر» روسیه، نیوریورک آمریکا، هنگ کنگ چین، «خوزه فرانسیسکو روسادو»،Wasaga Film Festival کانادا، Grand Indie Wise Convention فلوریدا در آمریکا، GEO Film Festival and EXPO Cinema  ایتالیا، چالش ویدویی قبرس و … نیز شرکت داشته است.

وحید حق‌وردی همچنین فیلم‌های کوتاه تجربی «دو»، داستانی «بازی تمام شد»، «بیمارستان» و « tg fk5» را نیز با حضورهای بین‌المللی در کارنامه خود دارد.

 

 

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *