جستجو

 

 

برگزاری هفته‌های فیلم و عکس، توسط دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور، از سر گرفته شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از خبرگزاری مهر، طیبه فلکیان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مجدد هفته‌های فیلم و عکس گفت: برای برگزاری مجدد هفته‌های فیلم و عکس در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور که به‌دلیل پاندمی متوقف شده بود، برنامه‌ریزی شده و از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۰ در حال انجام هستند.

وی افزود: برگزاری هفته‌های فیلم و عکس یکی از فعالیت‌های مطلوب، پُربازده و پُرمخاطب دفاتر انجمن بوده است که متاسفانه به‌دلیل پاندمی و اهمیت حفظ سلامتی همگان، مدتی متوقف شده بود. خوشبختانه با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق جهت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، از ابتدای دی‌ماه برگزاری این رویداد در دفاتر سراسر کشور آغاز شده و روح تازه‌ای به فعالیت‌های هنری دفاتر انجمن بخشیده است.

فلکیان با اشاره به جدول برنامه برگزاری این رویداد افزود: اولین دفتر برگزارکننده هفته فیلم و عکس در دوره جدید، دفتر بم است که از اول تا سوم دی‌ماه با اکران فیلم‌های هنرجویان، برپایی نمایشگاه عکس، جلسه تحلیل فیلم‌های اکران شده روز اول کار خود را آغاز و در ادامه با نشست تخصصی عکس با موضوع نور، سوژه، حرکت، نشست تخصصی فیلم‌نامه با موضوع فیلم‌سازی بومی و اکران فیلم روز دوم ادامه داد و با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.

فلکیان ادامه داد: این رویداد با هفته فیلم و عکس در دفتر تبریز و در تاریخ 18 دی‌ماه ادامه می‌یابد و تا پایان این ماه به‌ترتیب در دفاتر خرم‌آباد، یزد، دزفول، قزوین، گرگان و ساری برگزار خواهد شد.

مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران در پایان بیان کرد: سایر دفاتر انجمن نیز مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری هفته‌های فیلم و عکس خود را برگزار خواهند کرد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *