جستجو

 

عکس‌های غلامرضا فداکار و کیوان آذرشب در جشنواره بین‌المللی عکس خیام (۲۰۱۷) مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان ایران، کیوان آذرشب با ۶عکس و غلامرضا فداکار با ۱عکس موفق شدند درلیست پذیرفته‌شدگان این جشنواره بین‌المللی قرارگیرند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام  (۲۰۱۷)، با دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نماینده فیاپ در ایران( باشگاه عکس فوکوس) در ۶ بخش برگزار می‌شود.

جشنواره عکس خیام تنها جشنواره داخلی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و (PSA) است و عکس‌های راه‌یافته به آن ضمن ثبت در آرشیو FIAP  و PSA بنام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه خواهد شد.

این رویداد در زمره پرشرکت‌کننده‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی در ایران قرار دارد و تنها جشنواره داخلی محسوب می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان خارجی آن در دوره‌های پیشین از شرکت‌کنندگان داخلی بیشتر بوده‌ است. همچنین آثار برتر دوره‌های گذشته در ۳۲ شهر و ۵ قاره از جمله در چین، پرپنیان فرانسه، لوگزامبورگ، یونان، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، آفریقای جنوبی، ترکیه، عمان و چندین کشور دیگر به نمایش گذاشته شد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *