جستجو

 

ششمین هفته فیلم و عکس آباده بیست و هفتم خردادماه به کار خود پایان داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین هفته فیلم و عکس آباده با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و همراهی فرماندار  و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده، رییس اداره آموزش و پرورش، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس مرکز آباده‌شناسی، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت انجمن سینمای جوانان آباده برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این رویداد در محل عمارت کلاه فرنگی برگزار و در ادامه‌ نمایشگاه عکس هنرجویان نیز با حضور مسئولان فرهنگی شهرستان افتتاح شد.

 

همچنین در نوبت عصر  روز نخست، برنامه‌ با پخش فیلم ویژه‌ی خانواده معزز شهدا و ایثارگران و اسلایدشو “قرمز” آثار غلامرضا حیدرپناه ادامه یافت. در این مراسم بر اهمیت گسترش فرهنگ شهادت و انتقال آرمان شهدا و ایثارگران به‌مثابه رسالت فیلم کوتاه تاکید و زمینه های همکاری متقابل تبیین شد.

 

دومین روز هفته فیلم و عکس نوبت صبح با جلسه پخش فیلم ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد.در این جلسه آثار تولیدی دفتر آباده در سال‌های گذشته به نمایش درآمد و در نوبت عصر فیلم کوتاه «من زالم» با حضور کارگردان فیلم دکتر هومن نادری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

در روز سوم و پایانی، هفته فیلم و عکس، کار خود را با کارگاه «اسطوره در سینمای ملی» با تدریس دکتر هومن نادری ادامه داد و در پایان  با حضور فرماندار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد، رییس مرکز آباده شناسی، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون پرورشی آموزش و پرورش و معاون اداره ورزش و جوانان، آیین اختتامیه برگزار و از همراهان ششمین هفته فیلم و عکس آباده تقدیر به عمل آمد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *