جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌کنند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از این پس می‌توانند فیلم‌های کوتاه برگزیده ایران و جهان را در پاتوق‌های فیلم کوتاه دانشگاهی تماشا کنند.

برگزاری این رویداد در پی جلسات و تبادل اطلاعات میان میکائیل دیانی، معاون ارتباطات و بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران و علی اسدی، دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، رقم می‌خورد.

بر اساس این تفاهم‌ هر هفته یک بسته فیلم‌های کوتاه منتخب، به‌طور همزمان در قالب «پاتوق‌های فیلم کوتاه» در دانشگاه‌های سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانندعلاوه بر تماشای این آثار شاهد نقد و تحلیل فیلم‌ها نیز باشند.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های دانشجویی در کشور است که بیش از 50 دفتر در دانشگاه‌های سراسر کشور دارد و در این طرح دفاتر این تشکل با همکاری دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور اقدام به برگزاری «پاتوق فیلم کوتاه دانشگاهی» می‌کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *