جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی را در دفاتر خود برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همزمان با آغاز هفته کتاب و سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ویژه برنامه «داستانخوانی و نمایش فیلم‌های اقتباسی» را برنامه‌ریزی کرده است که طبق این برنامه‌ریزی، عموم دفاترانجمن سینمای جوانان ایران، به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین بسترسازی تولید فیلم‌های اقتباسی، ویژه برنامه «داستانخوانی و نمایش فیلم‌های اقتباسی» را برنامه ریزی گردند.

دفاتر سمنان، هرمزگان، اردبیل، مشگین‌شهر، نهاوند، تنگستان، خمینی‌شهر، کرمانشاه، تبریز، ارومیه، مشهد، زنجان، مراغه و تالش از جمله شهرهایی بودند که این ویژه برنامه را در دفاتر خود برگزار برنامه‌ریزی کرده‌اند.

جزییات برگزاری نشست‌های داستانخوانی و نمایش فیلم‌های اقتباسی 14 دفتر انجمن سینمای جوانان به شرح زیر است:

سمنان

انجمن سینمای جوانان سمنان، یکشنبه 22 آبان 1401 دهمین پاتوق فیلم کوتاه خود را با موضوع فیلمنامه اقتباسی همراه با خوانش کتاب برگزار کرد که این نشست ساعت 17:30 در سالن حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا ‌شد.

هرمزگان

انجمن سینمای جوانان هرمزگان، چهارشنبه 25 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را با حضور سیدرضا هاشمی‌زاده به همراه خواندن داستان «حفره مشترک» نوشته محمدرضا زمانی برگزار می‌کند که این نشست ساعت 18 در سالن سرای‌هنر شهید دهقانی فرهنگسرای طوبی برپا می‌شود.

اردبیل

انجمن سینمای جوانان اردبیل، سه‌شنبه 24 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را با حضور یعقوب محسنی همراه با خواندن داستان «حفره مشترک» نوشته محمدرضا زمانی برگزار کرد که این نشست ساعت 16 در دفتر انجمن سینمای جوان استان اردبیل برپا شد.

مشگین شهر

انجمن سینمای جوانان مشگین شهر، چهارشنبه 22 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را همراه با داستانخوانی و نمایش فیلم کوتاه اقتباسی را برگزار می‌کند که این نشست ساعت 15:30 در ساختمان انجمن سینمای جوانان مشگین شهر برپا می‌شود.

نهاوند

انجمن سینمای جوانان نهاوند، چهارشنبه 25 آبان 1401  کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را با محوریت داستان‌خوانی و نمایش فیلم کوتاه اقتباسی برگزار می کند که این نشست ساعت 16 در ساختمان انجمن سینمای جوانان نهاوند برپا می‌شود

تبریز

انجمن سینمای جوانان تبریز، شنبه 21 آبان 1401 نشست داستانخوانی و نمایش فیلم اقتباسی  را با محوریت فیلم‌ کوتاه «حفره مشترک» ساخته اسما ابراهیم زادگان که اقتباسی از داستان کوتاه «حفره مشترک» نوشته محمدرضا زمانی و با حضور رشید قربانی برگزار کرد که این نشست ساعت 16 در سالن سینماتک مجتمع سینمایی تبریزبرپا شد.

تنگستان

انجمن سینمای جوانان تنگستان، چهارشنبه 25 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را با محوریت داستان‌خوانی و نمایش فیلم کوتاه اقتباسی برگزار می کند که این نشست ساعت 17:30 در ساختمان انجمن سینمای جوانان تنگستان برپا می‌شود.

خمینی‌شهر

انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر، چهارشنبه 25 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را با حضور سیاوش گلشیری همراه با خوانش کتاب برگزار می کند که این نشست ساعت 17 در سالن نمایش کتابخانه الغدیر برپا می‌شود.

کرمانشاه

انجمن سینمای جوانان کرمانشاه، چهارشنبه 25 آبان اکران فیلم‌های کوتاه اقتباسی «حفره مشترک» ساخته اسما ابراهیم زادگان و «پرتاب ناگهانی یک فیل» ساخته نازنین چیت‌ساز برگزار می‌کند که این نشست ساعت 16 در دفتر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه برپا می‌شود.

تالش

انجمن سینمای جوانان تالش، سه‌شنبه 24 آبان 1401 نشست اقتباس در فیلم کوتاه را همراه با خوانش داستان «تقسیم طولانی»  و همچنین نمایش فیلم کوتاه و اقتباسی «پرتاب ناگهانی یک فیل» ساخته نازنین چیت‌ساز برگزار کرد که این نشست ساعت 15 در محل دفتر انجمن سینمای جوانان تالش برپا ‌شد.

ارومیه

انجمن سینمای جوانان ارومیه، چهارشنبه 25 آبان 1401 دهمین پاتوق فیلم کوتاه دفتر ارمیه را با موضوع فیلمنامه اقتباسی همراه با خوانش کتاب برگزار می‌کند که این نشست ساعت 16 در دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارومیه برپا می‌شود.

مشهد

انجمن سینمای جوانان مشهد، چهارشنبه 25 آبان 1401 نمایش فیلم کوتاه اقتباسی «حفره مشترک» همراه با خوانش داستان «حفره مشترک» برگزار می‌کند که این نشست ساعت 18 در پردیس سینمایی اطلس برپا می‌شود.

زنجان

انجمن سینمای جوانان زنجان، چهارشنبه 25 آبان 1401 اکران فیلم‌های کوتاه اقتباسی را همراه با خوانش داستا‌ن‌ آن‌ها برگزار می‌کند که این نشست ساعت 16:30 در محل انجمن سینمای جوان زنجان برپا می‌شود.

مراغه

انجمن سینمای جوانان مراغه، سه‌شنبه 24 آبان 1401 کارگاه اقتباس در فیلم کوتاه را همراه با داستا‌خوانی و نمایش فیلم کوتاه اقتباسی برگزار کرد که این نشست ساعت 18:30 در سینما فرهنگ مراغه برپا شد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *