جستجو

 

فیلم کوتاه «آب شدن» به‌کارگردانی علی زندیه و با سرمایه‌گذاری فاطمه محمدی سیجانی آماده نمایش شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «آب شدن» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی زندیه ساخته شد. این فیلم کوتاه که با سرمایه‌گذاری فاطمه محمدی سیجانی ساخته شده است، برای سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ثبت نام کرده است.

 

در خلاصه اثر «آب شدن» که در تهران و در چهار شبانه روز فیلم‌برداری شده، آمده است: «علی که مادرش نیاز شدیدی به دارویی دارد، در بحبوحه‌ کمبود دارو از تمام دوستانش کمک می‌گیرد تا او را در پیدا کردن آن یاری کنند. این پیدا کردن دارو با تمام مشقت‌هایی که دارد انجام می‌شود اما واقعیت هر کدام از دوستانش در این روند هویدا می‌شود..»

 

کیوان ساکت‌اف، نگار نیکخواه آزاد، هادی شیخ‌الاسلامی، ستایش رجایی‌نیا و مهدی حسینی‌نیا در «آب شدن» ایفای نقش داشته‌اند.

 

فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از:

نویسنده: مهدی زندیه و محسن رحمانی، کارگردان: علی زندیه، مدیر فیلم‌برداری: امیرمهدی نژاد‌نیک، صدابردار: مهرداد مقیسه، طراح صحنه و لباس: مونا قاسم‌شعا و مونا رمضان، طراح گریم: نیلوفر مرسل‌وند، تدوین: علی زندیه، صداگذار: کیان حجازی، اصلاح رنگ: علی پورعبادی، موسیقی: عماد فلاحی، مدیر تولید: حسین افتتاحی و نوید نجفی، مجری طرح: موسسه راویان اندیشه متین و گروه هنری دارت، عکاس: لاله عباسی و آرمین مقدم، سرمایه‌گذار:  فاطمه محمدی سیجانی، تهیه‌کننده:  علی زندیه.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *