جستجو
در مراسم رونمایی بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» مطرح شد:

آیین افتتاحیه اکران و نمایش ویژه بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در گروه سینمایی هنروتجربه شب گذشته (دوم اسفندماه) در سالن شماره دو پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای آیین افتتاحیه اکران و نمایش ویژه بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» سازندگان 6 فیلم روی سن حاضر شدند و نظرات خود را درباره این مراسم و اکران فیلم کوتاه در گروه هنروتجربه مطرح کردند.

سهیلا پورمحمدی کارگردان «جان داد» ضمن ابرازی خوشحالی از حضور بی نظیر فیلمسازان در سالن سینما گفت: از اینکه گروه هنروتجربه فضایی را برای اکران فیلم‌های کوتاه اختصاص داده است سپاسگزارم. امیدوارم این برنامه ادامه داشته باشد.

نازنین چیت‌ساز کارگردان «پرتاب ناگهانی یک فیل» نیز بیان کرد: خرسندم از اینکه فیلمم در اولین بسته فیلم کوتاه در هنروتجربه حضور دارد. قرار گرفتن فیلمم در کنار فیلم‌های دوستانِ فیلمسازم برایم بسیار خوشحال‌کننده است. از تمام فیلمسازانی که برای تماشای این بسته به سینما آمدند تشکر می‌کنم.

سجاد ایمانی کارگردان «خنده بی‌دلیل گوزنها» نیز با تاکید بر اینکه باید نمایش بسته فیلم کوتاه در هنروتجربه ادامه دار باشد گفت: امیدوارم با تماشای فیلم‌های کوتاه، مخاطبان تشویق و ترغیب شوند تا برای دیدن بسته‌های دیگر دوباره به سینما بیایند. سپاسگزارم که برای تماشای فیلم‌های کوتاه در این مراسم حضور داشتید و امیدوارم نمایش بسته فیلم کوتاه در گروه سینمایی هنروتجربه تکرار شود.

محمد آهنگر کارگردان «امروز جمعه است» نیز تصریح کرد: سپاسگزارم که راه را باز کردید برای دیده شدنِ فیلم‌های کوتاه و با پر شدن سالن سینما اشتیاق را برای نمایش بسته‌های دیگر در گروه سینمایی هنروتجربه بیشتر کردید.

گروه سینمایی هنروتجربه تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران را در قالب بسته فیلم کوتاه از امروز چهار‌شنبه سوم اسفندماه، اکران می‌کند.

در این بسته فیلم‌های «پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیت‌ساز (11 دقیقه)، «جان داد» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی (15 دقیقه)، «خنده بی‌دلیل گوزنها» به کارگردانی سجاد ایمانی (20 دقیقه)، «کبود» به کارگردانی علی توکلی (20 دقیقه)، «کپسول» به کارگردانی امیر پذیرفته (20 دقیقه) و «امروز جمعه است» به کارگردانی محمد آهنگر (14 دقیقه) به نمایش در می‌آیند.

علاقمندان به فیلم کوتاه می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت، برای تماشای این آثار بلیت تهیه کنند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *