جستجو

نشست هم‌اندیشی عکاسان، پیشکسوتان و اساتید عکاسی استان اردبیل در خصوص برگزاری هرچه بهتر شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشگین‌شهر، یک‌شنبه دهم تیرماه در محل انجمن سینمای جوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست ابتدا میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۷ تیرماه برای بخش‌های مختلف جشنواره اعم از فیلم و فیلمنامه و عکس  توضیحات لازم در خصوص بخش عکس، برنامه‌های جنبی و نمایشگاه عکس و فوق برنامه ارائه نمود و برای فعالیت و مشارکت بیشتر عکاسان از اعضای حاضر خواست تا پیشنهادات خود را در خصوص نحوه اجرا و همکاری با جشنواره اعلام نمایند.  

مدیر اجرایی شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای استان اردبیل پیشنهاد داد میزبانی عکاسان منتخب جشنواره و هیئت داوری را عکاسان باتجربه که خود سابقه داوری جشنواره‌های ملی- منطقه‌ای را دارند، عهده‌دار شوند .

در ادامه جلسه، صابر محمدی مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر اردبیل که فعالیت هنری خود را از انجمن سینمای جوانان اردبیل شروع کرده، برای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر دانشجویان عکاسی در این جشنواره پیشنهاد کرد قبل از برگزاری جشنواره یک دوره  اردوی عکاسی به پل معلق برای تولید آثار جدیدتر و بهتر و نیز ورک‌شاپ تخصصی عکس برای هنرمندا ن اردبیل و مشگین‌شهر برگزار شود.

سیدرضا خامسی که بعد از اخذ مدرک کارشناسی عکاسی و کارشناسی‌ارشد در رشته پژوهش هنر و شروع تدریس در دانشکده خبر به جمع هنرمندان عکاس پیوسته و با انجمن سینمای جوانان اردبیل هم شروع به همکاری کرده است، برای تشویق و ترغیب بیشتر عکاسان پیشنهاد داد جایزه بخش ویژه عکاسی هم اعلام  شود تا عکاسان با انگیزه بیشتری در این رویداد مهم فرهنگی شرکت نمایند.

همچنین سجاد دادپور عکاس جوان اردبیلی، انجام کارعملی در کنار ورک‌شاپ عکاسی‌ را باعث پربارتر کردن کارگاه عکاسی دانست.‌

جاوید خدمتی نیز که از سال‌های گذشته با تدریس در هنرستان و دانشکده‌های هنری شاگردان زیادی را در زمینه عکاسی پرورش داده، برگزاری اردو و ورک‌شاپ برای هنرجویان و دانشجویان را جهت بالا بردن سطح هنرمندان بومی ضروری اعلام کرد .

در پایان میردولت موسوی در خصوص هماهنگی صدور حکم به اعضای ستاد برگزاری بخش عکس از سوی دبیر جشنواره قول مساعد داد.  

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *