جستجو

جلسات هم‌اندیشی وتصمیم‌گیری دفاتر انجمن سینمای جوانان وکانون‌های فیلم وعکس شهرستان‌های خراسان رضوی به میزبانی دفتر تربت‌حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین مجمع هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری دفاترپنج‌گانه انجمن سینمای جوانان و مسئولین کانون‌های فیلم وعکس شهرستان‌های خراسان‌رضوی سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه به ابتکار و میزبانی دفتر تربت‌حیدریه تشکیل شد.

در این مجمع که با حضور روسای دفاتر انجمن سینمای جوانان  ومسئولین کانون‌های فیلم وعکس شهرستان‌های خراسان‌رضوی و همچنین دکتر«تحفه‌گر» معاون‌هنری‌وسینمایی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان و«طباطبایی» رئیس اداره امورسینمایی این اداره‌کل برگزار شد، در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌های سینمایی استان تبادل نظر و تصمیماتی در جهت بهبود فعالیت‌های حوزه سینما در تمامی شهرستانهای استان اتخاذ شد.

در این جلسه تحفه‌گر ضمن ایراد سخنانی اظهار کرد: با تصمیماتی که در این مجمع اتخاذ می‌شود فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه فیلم و عکس در استان خراسان رضوی شاهد خواهیم بود.

برپایه این گزارش در اولین نشست این مجمع که در تالار شورای الامی تربت‌حیدریه برگزار شد، شهردار و رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر، معاون استاندار و فرماندارتربت حیدریه، رئیس اداره آموزش وپرورش استان به‌همراه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه،گناباد وسرخس نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه با اهداء لوح یادمان به همه شرکت‌کنندگان از حضور آنها قدردانی شد. همچنین به مناسبت روز‌معلم از مربیان دفتر تربت‌حیدریه ومسئولین دفاتر سینمای جوان استان توسط دکتر تحفه‌گر تقدیرشد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *