جستجو

یکی از کارگردانان فیلم سلفی «همین الان یهویی» بیان کرد که در این فیلم از نظر محتوایی نگاهی به یکی از داستان‌های سلینجر داشته و از نظر ساختاری سعی شده تا فیلم واقعاً سلفی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، طوفان مهردادیان یکی از کارگردانان فیلم سلفی «همین الان یهویی» گفت: به تازگی فیلم ۱۳ دقیقه‌ای «همین الان یهویی» را به طور مشترک با بنفشه اعرابی ساختیم که قرار است چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان رونمایی شود. در این فیلم از نظر محتوایی نگاهی به یکی از داستان‌های سلینجر داشتیم و از نظر ساختاری، یک شیوه روایتی جدید استفاده کرده ایم به این معنا که سعی شده تا فیلم واقعاً سلفی باشد.

وی افزود: وقتی شما دارید یک فیلم سلفی می‌گیرید واضح است که در بعضی از موقعیت‌ها دوربین باید خاموش شود. در کار ما این روشن و خاموش شدن‌های دوربین لحاظ شده و در واقع منطقی واقع‌گرایانه را در آن رعایت کردیم.

مهردادیان ادامه داد: فیلم را قبلاً بعضی از دوستان کارگردان در اکران‌های خصوصی دیده اند و در این اکران بیشتر راغبم نظر دوستان منتقد و خبرنگار را بدانم. این اثر از همان ابتدا کاری مشترک بین من و بنفشه اعرابی بود و از زمان شکل گیری ایده تا پرداخت و بعد کارگردانی و تصویربرداری و … با هم کار کردیم.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد به سینمای بلند داستانی هم قدم بگذارد، بیان کرد: فیلم کوتاه دیگری به نام «ریکاوری» با بنفشه اعرابی ساخته ایم که مراحل صداگذاری و تدوین را پشت سر می گذارد و یک فیلمنامه داستانی بلند با مضمونی اجتماعی داریم که آن هم از یک اثر خارجی اقتباس شده و برای تولید آن به دنبال سرمایه هستیم.

محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...
بیانیه انجمن سینمای جوانان ایران...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *