جستجو

بیستمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران  با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» با نمایش فیلم‌‌های «دادزن»، «مثلاً فیصل»، «آب و آئینه» و « عمو برفی» از 14 اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بیستمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» فیلم‌های « دادزن» به کارگردانی امیرمسعود سهیلی، «مثلاً فیصل» ساخته امیر رضا زرین‌بخش، «آب و آئینه» به کارگردانی محمدرضا خسروی‌فر و «عمو برفی» ساخته مهدی بوستانی، از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «وُدیو»، «هاشور» و «تیوال» به نمایش در می‌آید.

تعدادی از فیلم‌های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تا پایان سال به‌صورت هفتگی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی ودیو، هاشور و تیوال به‌نمایش درخواهند آمد.

نمایش اینترنتی فیلم‌های کوتاه با هدف دسترسی آسان‌تر فیلم‌سازان جوان به فیلم‌های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت‌فرم‌ها در زمینه انتشار و نمایش فیلم‌های کوتاه، در دستورکار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.

گفتنی است این فیلم‌ها پس از یک هفته هم‌چنان در آرشیو این وب‌سایت‌های  قرار دارد  و علاقه‌مندان در هر زمان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *