جستجو

هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل آغاز به‌کار کرد .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با افتتاح نمایشگاه عکس محرم و عزاداری مردم اردبیل روز دوشنبه۱۰ آبان آغاز به‌کار کرد .

 نمایشگاه عکس محرم با حضور جمع کثیری از مسئولین، فعالان و علاقه‌مندان سینما و عکاسی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و پیام  مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و سخنان دکتر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افتتاح شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در بخشی ازپیام تصویری خود عنوان کرد که فرهنگ، تاریخ و تمدن درخشان اردبیل متناسب با جایگاه ارزشمند خود در یک قرن گذشته، عکاسان و فیلم‌سازان زیادی را پرورش داده است .

دربخش دیگری از آیین افتتاحیه، میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در خصوص سیاست برگزاری هفته فیلم و عکس گفت: هفته‌های فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با هدف گردهمایی فیلم‌سازان و عکاسان، هر چند سال یک‌بار برگزار و در طول برگزاری این همایش آثار موفق و مطرح فیلم‌سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان به نمایش گذاشته می شود. وی تعداد فیلم‌های این همایش را ۷۵ عنوان و عکس‌ها را ۳۲ قطعه اعلام کرد و افزود: تعداد فیلم و عکس‌های قابل نمایش انجمن سینمای جوانان استان اردبیل خیلی بیشتر از این تعداد است که با توجه به اولویت‌بندی، ۷۵ فیلم را برای پخش انتخاب کردیم.

این برنامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره هنرمند شهید دکتر داود اصغری، هنرمند فقید بهمن خلایقی و شادروان ناصر جعفری بازیگر پیشکسوت استان اردبیل که روز هشتم آبان‌ماه دار فانی را وداع گفت، ادامه یافت و پس از پخش چند گزارش تصویری از عملکردها و حرف دل هنرمندان، از فیلم مستند «پست ۱۳» کار مشترک حسین درازی و سیدامین موسوی رونمایی شد و به دنبال آن فیلم‌های برتر عاشورایی تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به نمایش درآمد.

هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و همایش بزرگ فیلم‌سازان و عکاسان استان از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است .

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *