جستجو

 

مستند «نویز سفید» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عبدالقادر طه‌زاده به دومین جشنواره تلویزیونی مستند راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رحیم بایزیدی ضمن اعلام این خبر گفت: فیلم مستند نویز سفید به کارگردانی و تهیه کنندگی مدرس انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از ۳۰۰اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره است که در بین ۶۷اثر انتخابی توسط هیئت داوران جهت داوری و نمایش انتخاب شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: فیلم مستند «نویز سفید» با زمان ۲۰ دقیقه، روایت زنی حامله  است که به دلیل وضع حمل و صعب‌العبور بودن  جاده در روستاهای این شهرستان توسط اهالی روستا در برف و بوران با همیاری هلال احمر و دیگر ارگان‌ها به شهر آورده و در بیمارستان وضع حمل می‌کند و جان بچه و مادر را نجات داده می‌شود.

وی افزود: عبدالقادر طه‌زاده مدرس تصویربرداری و نورپردازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است و  تولید چند فیلم کوتاه در قالب داستانی و مستند را درکارنامه خود دارد.

به گفته بایزیدی،  هیئت انتخاب دومین  «جشنواره تلویزیونی مستند» از میان بیش از ۳۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، ۶۷ مستند را در سه بخش رقابتی کوتاه ، نیمه بلند و بلند انتخاب کرد.

 

در این دوره جشنواره که از شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود، ۳۷ مستند در بخش کوتاه، ۱۹ مستند در بخش نیمه‌بلند و ۱۱ مستند در بخش بلند با هم به رقابت می‌پردازند و فیلم مستند «نویز سفید» ۳۱ تیرماه، ساعت ۹ شب از شبکه مستند پخش خواهد شد.

 

این دوره جشنواره تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ادامه داشته و در مهرماه ۱۳۹۷ در مراسم اختتامیه از برگزیدگان داوری و مردمی تقدیر خواهد شد.

 

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *