جستجو

«همه آن چیزها»، «دریازدگی»، «هراش»، «شرکت» و «رکم» در چهاردهمین جلسه از فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه، به ‌نمایش درخواهند آمد.

به گزارش روابط‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه، با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک فیلم تجربی و یک انیمیشن به کار خود ادامه خواهد داد.

در چهاردهمین از فصل ششم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، فیلم‌کوتاه داستانی «همه آن چیزها» به کارگردانی شهرام میراب اقدم، فیلم داستانی «دریازدگی» به کارگردانی حامد اصلانی، فیلم کوتاه تجربی «هراش» به کارگردانی آذین حمیدنیا، انیمیشن «شرکت» به کارگردانی پابلو پلدوری از آرژانتین و فیلم کوتاه داستانی «رکم» به کارگردانی محمدمقیم پوربیژنی به نمایش درخواهند آمد.

پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌‌های هر هفته، ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود. کلیه علاقه‌مندان می‌توانند صندلی خود را از طریق سامانه تیوال به صورت رایگان رزرو کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *