جستجو

فیلم مستند بلند «حمید هما »ساخته  محمدعلی سجادی عصر روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه پس از نمایش فیلم که درباره زندگی و آثار هما روستا و حمید سمندریان ساخته شده، آرمان فیاض سینماگر لاهیجانی و فیلم‌بردار این مستند درباره چگونگی ساخت آن و خاطراتش از پشت صحنه فیلم نکاتی را یادآوری نمود.

در ادامه این جلسه که برنامه‌ای مشترک  از انجمن سینمای جوانان لاهیجان و انجمن نمایش این شهرستان بود، محمدسعید محصصی مستندساز و محقق سینمای مستند نیز این اثر را مورد نقد و تحلیل قرار داد.

قابل ذکر است که آرمان فیاض دارای کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است و در کارنامه فیلم‌سازی خود مدیریت فیلم‌برداری بیش از ١٠٠ فیلم کوتاه، بلند و مستند، از جمله فیلم‌های کوتاه: چله، تاسیان، اول پاییز و… فیلم بلند: حمید هما، کارد و کلوچه و … و همچنین ساخت ۴ فیلم کوتاه «هنگام» سال ٨۵ ، « آهنگی که با تو شنیدم»سال ٨۶ ، «شکوفه های سپید زیر نور ماه میرقصند» سال ٨٧ ، «چای »سال ٨٨ و «مانیکور » سال ۹۵ را دارد.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *