جستجو

فیلم کوتاه ضد آب به کارگردانی داود رضایی در دفترتهران به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم که به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران تولید شده، پیش از این در چندین جشنواره ملی وبین‌المللی به نمایش درآمده وهمچنین دربخش‌های مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران کاندیدای دریافت جایزه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سیامک در کودکی قربانی کودک‌آزاری بوده، و بعدازآن حادثه هیچ‌گاه رنگ آرامش و ثبات را ندیده است. هنوز سایه سنگین آن اتفاقات لحظه‌لحظه زندگی سیامک را فرامی‌گیرد و او را ترک نمی‌کند. سیامک حالا بعد از بیست سال با مردی روبرو می‌شود که باعث همه این اتفاقات بوده…

در این فیلم حسین امیدی، محمدرضا مالکی و پدرام زنجانی هنرنمایی کرده‌اند و پویان آقابابایی مدیر تصویربرداری، بهزاد ترکی‌زاده تصویربردارزیرآب، همایون کاشانی طراح صحنه و لباس، علی عرفان فرهادی مدیر تولید و مجری طرح، مسعود جورسرا صدابردار، میثم شاه‌حسینی و داوود رضایی تدوینگر، سوسن سلامت گریمور، حسام موفق عکاس، مهدی اکبریان صداگذار در ساخت فیلم داود رضایی را همراهی کرده‌اند.

داود رضایی دانش‌آموخته رشته سینما از دانشگاه هنر تهران و رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. تاکنون، چندین فیلم‌نامه از نوشته‌هایش، ساخته شده و در شبکه‌های تلویزیون ایران به نمایش درآمده است. هم‌چنین او به‌عنوان مشاور فیلم‌نامه با شبکه سیمای استان‌ها و شبکه دوم سیمای ایران همکاری کرده است. علاوه بر این، داود رضایی چندین فیلم کوتاه کارگردانی کرده و چندین فیلم‌نامه کوتاه نیز نوشته، که «ضدآب» آخرین آن‌هاست. او از سال ۱۳۹۰ مشغول به تدریس رشته سینما در انجمن سینمای جوانان ایران و آموزشگاه‌های سینمایی است. به‌جز این موارد، در سال ۱۳۹۲ یک مجموعه داستان از داود رضایی به نام «تهرانی‌ها» توسط  انتشارات افراز منتشر شده است.

فیلم کوتاه ضد آب، چهارشنبه یکم شهریورماه ازساعت ۱۷تا ۱۹ در دفترانجمن سینمای جوانان تهران به نمایش درخواهد آمد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *