جستجو

 

فیلم‌های برگزیده نخستین جشنواره استانی برنا به‌زودی در سمنان اکران می‌شود.

 

 به گزارش انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های نخستین جشنواه استانی برنا  که در روزهای برگزاری این جشنواره اکران شده بود، به‌علت تقاضای هنرمندان برای بار دوم در تالار کوچک آفتاب انجمن سینمای جوانان استان سمنان اکران خواهد شد.

اواخر فرودین ماه ۱۳۹۸ همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، نخستین جشنواه فیلم و عکس برنا  در انجمن سینمای جوانان استان سمنان برگزار شد که در روز آخر این جشنواره فیلم‌سازان و عکاسان  برگزیده معرفی و در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و سمن‌های فعال فرهنگی تجلیل شدند.

این جشنواه که برای سنین زیر سی سال طراحی شده است، با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و ابتکار انجمن سینمای جوانان استان سمنان در این شهر برگزار شد و قرار است به‌صورت سالیانه در هفته جوان با کیفیت هر چه بهتر ادامه یابد.

در این رویداد، اردوی عکاسی  یک روزه نیز با حضور مجید ناگهی  و با موضوع «رونق تولید و جوانان» برگزار شد و حدود ۳۳ اثر به نمایشگاه راه یافتند که طی ماه‌های آینده در گالری خانه جوانان استان سمنان نمایشگاه این آثار برپا خواهد شد.

گفتنی‌است، دفتر سمنان در اواخر سال ۹۷ «دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان» و در اوایل سال ۹۸ «نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس برنا» را برگزار کرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *