جستجو

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در بخش مسابقه بیست‌و‌پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه «ویلادوکنده» پرتغال و سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «روتوش» که پیش از این سیمرغ بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره فیلم فجر، جشن خانه سینما، جایزه بزرگ جشنواره «ترایبکا» آمریکا، جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره «کراکوف» لهستان و دو‌بار معرفی به آکادمی اسکار از این دو جشنواره را از آن خود کرده بود، از تاریخ ۸ تا ۱۶ جولای برابر با ۱۷ تا ۲۵ تیرماه در  جشنواره «ویلادوکنده» پرتغال و از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ ژوئن برابر با ۱ تا ۸ تیرماه در جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو به عنوان تنها نماینده سینمای ایران حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم «ویلادوکنده» مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه کشور پرتغال است که از سال ۱۹۹۳ هر سال در شهر ویلادوکنده پرتغال برگزار می‌شود.

جشنواره جهانی فیلم مسکو نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم در جهان و روسیه فعالیت خود را از سال ۱۹۳۵ آغاز کرده است. گفتنی‌است در این دوره جشنواره رضا میرکریمی به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران این جشنواره حضور خواهد داشت.

حضور در بیست‌و‌چهارمین جشنواره فیلم «لس آنجلس» آمریکا و بیست‌و‌سومین جشنواره «پالم اسپرینگز» از دیگر موفقیت‌های «روتوش» در سال‌جاری هستند.

عواملی که در ساخت این فیلم با کاوه مظاهری همکاری داشته‌اند، عبارت‌اند از بازیگران: سونیا سنجری، محمدحسین زیکساری، هانا فولادی‌فرد، آزاده آبادپور، سیامک فارسی، هانیه مفلح، فروغ عزیزی، نگین احمدی، شیرین هراتی، مدیر تصویر‌برداری: محمدرضا جهان‌پناه، طراح صحنه: عادله چراغی، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی گریم: حسنا خان‌محمدی، صدابردار: هادی معنوی‌پور، صداگذار: حسین قورچیان، مدیر تولید: علی جانب‌اللهی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حامد نجابت، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: علی باقری، سرمایه‌گذاران: انجمن سینمای جوانان ایران، کاوه مظاهری، پویان شعله‌ور، گیلناز میرمشتاقی، تهیه‌کننده: کاوه مظاهری، تهیه‌شده در انجمن سینمای جوانان ایران.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *