جستجو
به همت آژانس عکس ایران صورت می‌گیرد؛

نگارخانه «جوان» انجمن سینمای جوانان ایران میزبان نمایشگاه تجسمی «دفک» (رویاهایی که از زیرزمین بیرون آمدند) با نمایش آثاری از خانواده فرخ‌زاد می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه تجسمی «دفک» ۱۲ تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در نگارخانه «جوان» انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه مجموعه آثار تجسمی خانواده فرخ‌زاد را دربرمی‌گیرد که پیش از این زندگی‌ هنری‌شان در مستند «دفک» به کارگردانی بهنام بیرم‌وند در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمده بود.

خانواده فرخ‌زاد یک خانواده هشت نفره بختیاری هستند که بدون تحصیلات آکادمیک و به طور ذاتی هنر نقاشی را در سبک‌های مختلف دنبال می‌کنند.

همچنین «دفک» (رویاهایی که از زیرزمین بیرون آمدند) نیز نام یک پارچه سفیدرنگ است که در روستاهای بختیاری با پارچه‌های کوچک و رنگارنگ‌ دوخت‌هایی روی آن انجام می‌دهند و دو جای چشم انسان را نیز بر آن باقی می‌گذارند.

نمایشگاه تجسمی «دفک» به همت آژانس عکس ایران، در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۶ دی ۱۴۰۱ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی انجمن سینمای جوانان ایران و حمایت از هنرمندان «جوان» و مستعد صورت گرفته است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *