جستجو

نمایشگاه عکس هنرجویان اولین دوره عکاسی  انجمن سینمای جوانان تنگستان در سال ۹۶ افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس آغاز شامل آثارپایان دوره آموزشی هنرجویان اولین دوره عکاسی دیجیتال در سال ۹۶ با حمایت انجمن سینمای جوانان تنگستان و دفتر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، دوشنبه ۹مرداد در فرهنگسرای مجتمع فرهنگی و هنری شهر اهرم افتتاح شد.

به گفته احمدی، سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان در این مراسم که با حضور «عباس جاودانی»، رئیس اداره‌فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و جمعی از عکاسان و علاقه‌مندان برگزار شد، جاودانی پیرامون اهمیت هنرعکاسی و جایگاه عکس سخن گفت و از همکاری و همدلی هنرمندان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان تنگستان برای برپایی این نمایشگاه تقدیرکرد.

در ادامه این مراسم عبدالرضا احمدی نیزمطالبی را در زمینه رسالت و تلاش هنرمندان عکاس برای رفع مشکلات انسانی و زیستی عنوان و ازحمایت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر واداره‌فرهنگ‌وارشاداسلامی تنگستان از عکاسان این نمایشگاه قدردانی کرد.

کیوان آذرشب، مدرس انجمن سینمای جوانان تنگستان نیز دیگر سخنران مراسم افتتاحیه بود که پس ازتوضیحاتی پیرامون عکس‌ها، گفت: مراحل تهیه کتابی تصویری از نقاط گردشگری تنگستان در حال انجام است که درآینده دراختیارمسافران و گردشگران این منطقه قرار خواهد گرفت. وی در پایان حمایت متولیان مرتبط با این بخش را خواستارشد.

بخش پایانی این مراسم نیز اهدای لوح یادبود به کیوان آذرشب، به پاس تلاش برای برپایی این نمایشگاه بود که توسط مسئولین حاضر در این مراسم صورت گرفت.

نمایشگاه عکس آغاز، شامل ۱۹ اثر از۵ عکاس با موضوع آزاد است وشامل عکس‌هایی از سمیه مختاری، مریم غلامی‌زاده، زهرا محمدی، بهروزدربندی وعابد نوروزی است.

این نمایشگاه تا ۱۶ مرداد به مدت یک هفته،  همه‌روزه ازساعت ۱۸:۳۰ تا۲۱:۳۰درمعرض دید عموم  علاقه‌مندان خواهد بود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *