جستجو
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برپا می‌شود؛

انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست داستاخوانی و نمایش فیلم کوتاه «حفره مشترک» ساخته اسما ابراهیم زادگان را با حضور سیاوش گلشیری برگزار می‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خمینی‌شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتاب، رسانه و زبان فارسی، چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 17 تا 20 کارگاهی با عنوان «اقتباس در فیلم کوتاه» با حضور سیاوش گلشیری نویسنده، مدرس و پژوهشگر سینما، در سالن نمایش کتابخانه الغدیر خمینی‌شهر برگزار می‌کند.

این برنامه در سه بخش برگزار می‌شود که در بخش اول داستان «حفره مشترک» به نویسندگی محمدرضا زمانی از کتاب «این سو واقعیت، آن سو خیال» خوانده و بررسی می‌شود و در ادامه فیلم کوتاه «حفره مشترک» به کارگردانی اسما ابراهیم زادگان که از داستان زمانی اقتباس شده است، نمایش داده می‌شود.

بخش پایانی کارگاه «اقتباس در فیلم کوتاه» با حضور سیاوش گلشیری همراه است که در کنار تحلیل داستان و فیلم «حفره مشترک»، به اقتباس صورت گرفته در آن پرداخته و ظرفیت‌های اقتباس در فیلم کوتاه را نیز بررسی خواهد کرد.

حضور در این ویژه برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

لازم به ذکر است که این فیلم کوتاه شنبه 21 آبان 1401 در انجمن سینمای جوانان تبریز نیز به همین مناسبت نقد و بررسی شد.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *