جستجو

نشست هم‌اندیشی مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  و اعضای انجمن سینمای جوانان این شهر با محوریت برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه-  شبدیز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در نشست هم‌اندیشی مدیر کل ارشاد اسلامی و اعضای انجمن سینمای جوانان کرمانشاه که به بهانه برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه-  شبدیز برگزار شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مجدد جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  در کرمانشاه و اشاره به جشنواره سال گذشته که با کیفیت مناسب برگزار شد ابراز امید واری کرد که جشنواره امسال نیز در حد مطلوب برگزار شود. 

وی در ادامه ضمن پاسخ به پرسش‌های حاضرین که در ابتدای جلسه صحبت کردند، از دائمی شدن جشنواره و ملی کردن آن حمایت کرده و ابراز امیدواری کرد  که با توجه به پتانسیل‌ این جشنواره‌ها به رشد هر چه بیشتر فیلمسازی در استان کمک کند.

در ابتدای جلسه مظفر تیموری  معاون  هنری و سینمایی ادره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی کرمانشاه  به جشنواره سال گذشته و تعداد آثار رسیده و پذیرفته شده و چگونگی برنامه ریزی ها اشاره کرد و در مورد روند برگزای جشنواره تا زمان اجرا توضیحاتی را رائه داد.

 

در ادامه نیز  کامران رضایی دبیر اجرایی جشنواره نیز توضیحاتی از روند تولیدات سال گذشته و حضور در جشنواره‌های مختلف ارائه کرد و یکی از دلایل تکرار شبدیز را سطح قابل قبول جشنواره سال گذشته دانست که سازمان سینمایی را مجاب کرد که جشنواره تکرار شود.

رضایی افزود کرمانشاه قابلیت دبیرخانه دائمی جشنواره  با موضوع فیلم‌های اسطوره‌ای را دارد که این منوط به برگزاری جشنواره با کیفیت بالاست.

وی در ادامه به کارهای انجام گرفته در مورد جشنواره اشاره و نیازها را عنوان کرد.

لازم به ذکر است چند تن از اعضای انجمن  سینمای جوانان کرمانشاه در این نشست حضور داشتند که نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون جشنواره- تولیدات-امکانات- کارگاه ها  ارائه کردند.

شصت و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان- شبدیز ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *