جستجو

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر  با حضور در انجمن سینمای جوانان این شهر، با اعضای  این دفتر گفت‌وگو کرد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست منوچهری معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  مشگین‌شهر ضمن سخنانی با قدردانی از هنرمندان انجمن سینمای جوان این شهر، دست‌اندرکاران برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای اردبیل را به وحدت و صمیمیت در اجرای مراحل جشنواره و فعالیت انجمن فراخواند.

در ادامه، توحیدی رئیس انجمن مشگین‌شهر نیز با تشکر از حضور منوچهری در جمع هنرمندان گفت:  اجرا و برپایی این جشنواره نشان از وجود استعداد و توانایی جوانان مشگین‌شهر دارد و باید بیش از پیش به این جوانان بها داد. در پایان این جلسه هنرمندان و پیشکسوتان نیز به ارائه راهکار برای برگزاری جشنواره پرداختند.

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه۹۷ در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *