جستجو

اولین جلسه شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینما با حضور جمعی از مسئولین و دست‌اندرکاران فرهنگی در استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین جلسه شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینما در استان با حضورناصر قائدی سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرکرد، جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌ا… شیروانی رئیس حوزه هنری استان، علی حسین‌زاده معاون سیمای صدا و سیمای استان و تعدادی از مسئولین فرهنگی و هنرمندان استان صبح روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارتقاء کمی و کیفی صنعت فیلم و سینما در استان برای اولین بار و به ابتکار معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پیشنهادات مختلفی در زمینه آموزش، تولید وپخش در عرصه سینما ارائه شد.

ناصر قائدی عضو این شورا و سرپرست انجمن سینمای جوانان شهرکرد نیز برای تحقق اهداف این شورا و ثبت یک ویترین و برند استانی در سطح ملی و بین‌المللی پیشنهاد برگزاری جشنواره فیلم شهرهای بالای ۲۰۰۰۰ متر از سطح دریا در ایران به میزبانی شهرکرد و نیز بین‌المللی نمودن این جشنواره ارائه نمود.

قائدی افزود: امید است با تشکیل این شورا و همگرایی و تمرکز هر چه بیشتر متولیان امر سینما در استان و سپردن عرصه سینما به سینماگران و فیلم‌سازان مانند سایر هنرها ضمن تولید آثار قابل قبول از نظرکمی و کیفی  بتوانیم یک جشنواره با شمایل ملی و بین‌المللی برگزار کنیم.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *